CampFirePlay/scenes/heist.js
Degradin baa0b5f3a9 global refactoring
Все переведено в модули
2023-10-08 23:43:12 +03:00

56 lines
1.7 KiB
JavaScript
Raw Blame History

This file contains ambiguous Unicode characters

This file contains Unicode characters that might be confused with other characters. If you think that this is intentional, you can safely ignore this warning. Use the Escape button to reveal them.

const {
Scenes,
Markup
} = require('telegraf')
const heist = new Scenes.BaseScene('HEIST');
heist.enter((ctx) => {
ctx.reply('Scene: Выберите ограбление', Markup.inlineKeyboard([
[
{text: 'Карманные кражи', callback_data: `POCKET_ACTION`},
{text: 'Магазин', callback_data: `heist`},
{text: 'Банкомат', callback_data: `heist`},
{text: 'Банковское отделение', callback_data: `heist`},
{text: 'Угон', callback_data: `heist`},
{text: 'Ювелирка', callback_data: `heist`},
{text: 'Банк', callback_data: `heist`}
]
]))
});
heist.action(`POCKET_ACTION`, (ctx) => {
ctx.editMessageText('Scene: Выберите объект', Markup.inlineKeyboard([
[
{text: 'Карман', callback_data: `POCKET_TARGET`},
{text: 'Бумажник', callback_data: `heist`},
{text: 'Сумка', callback_data: `heist`}
]
]))
});
heist.action(`POCKET_TARGET`, (ctx) => {
if(Math.random() < 0.5) return ctx.editMessageText('Scene: Замечен');
ctx.editMessageText('Scene: В кармане обнаружено', Markup.inlineKeyboard([
[
{text: 'Деньги', callback_data: `MONEY`},
{text: 'Телефон', callback_data: `PHONE`}
]
]))
});
heist.action(`MONEY`, (ctx) => {
if(Math.random() < 0.5) return ctx.editMessageText('Scene: Замечен');
return ctx.editMessageText('Scene: Успех MONEY')
});
heist.action(`PHONE`, (ctx) => {
if(Math.random() < 0.5) return ctx.editMessageText('Scene: Замечен');
return ctx.editMessageText('Scene: Успех PHONE')
});
heist.leave((ctx) => {
console.log('Завершено');
});
module.exports = heist