CampFirePlay/scenes/test.js
Degradin baa0b5f3a9 global refactoring
Все переведено в модули
2023-10-08 23:43:12 +03:00

40 lines
1.1 KiB
JavaScript

const {
Telegraf,
Scenes,
Markup
} = require('telegraf')
const test = new Scenes.BaseScene('TEST');
test.enter((ctx) => {
ctx.session.myData = {};
ctx.reply('Scene: Выберите ограбление', Markup.inlineKeyboard([
[
{text: 'Карманные кражи', callback_data: `POCKET_ACTION`},
{text: 'Магазин', callback_data: `heist`},
{text: 'Банкомат', callback_data: `heist`},
{text: 'Банковское отделение', callback_data: `heist`},
{text: 'Угон', callback_data: `heist`},
{text: 'Ювелирка', callback_data: `heist`},
{text: 'Банк', callback_data: `heist`}
]
]));
});
test.action(`POCKET_ACTION`, (ctx) => {
ctx.reply('Выбор');
ctx.session.myData.preferenceType = 'Pocket';
return ctx.scene.enter('HEIST'); // switch to some other scene
});
test.action(`MOVIE_ACTION`, (ctx) => {
ctx.reply('You choose movie, your loss');
ctx.session.myData.preferenceType = 'Movie';
return ctx.scene.leave(); // exit global namespace
});
test.leave((ctx) => {
ctx.reply('Thank you for your time!');
});
module.exports = test